Kalas =)

Idag har vi varit hos farmor&farfar på kalas för faster Madde som blev 18 :D
Madde och mamma gjorde smörgåstårta och jag hjälpte till (med att äta upp allt) ;)
och såhär var min kalasoutfit idag:
 
Min nya tunika med skärp i midjan, nya tight och spetsstrumpor :D
Sitter i min lilla stol och kollar på pippi långstrump!
Idag var det även 75% rea på barnens hus så då var mormor dit och köpte dessa fina till mig!
En lila/rosa overall och grön/svart jacka och byxor
i en större storlek så jag kan ha nästa år :) ordinarie pris för båda 2051kr och nu 512kr vilket fynd va :D
tack min snälla mormor!
Nu ska vi kolla lite på avatar innan läggdax!
lite läskig tycker jag att den är men med chips i ena armen och snutten i andra är det inga problem!
 I morgon är det nyår också, då får vi se vad som händer :)
Nattinatti♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0