Äntligen dagis :D

Vart ju sjuk nästan hela förra veckan, så då vart de inge dagis..
I fredags mådde jag mycket bättre på dagen och sen vart de full fart på mig igen =)
I lördag sov jag hos faster Madde också, myysigt♥
och i söndags var vi bara hemma hos farmor&farfar
Igår var jag äntligen till dagis igen :D Det hade jag saknar för oj vad kul jag hade!
Och gissa vem som kom och hämtade mig?!?! Moster Gecka (Becca) som är hemma på besök :D
I morgon kväll åker hon dock tillbaka till sälen,
men under dessa sagar hon är hemma ska vi myysa som bara den!!!
En nöjd tjej från igår när momsi och tonton (Anton) var här och fikade (:
Och jag glömde ju att visa mina och pappas konstverk från förra veckan när vi pysslade :D
Här är mina 2
Och pappas fina teckning, hade inte en aning om att han kunde vara så kreativ hihi ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0