Helgen!

 I fredags blev det att åka o storhandla på maxi, vi skulle även kolla om det var fredagsmys på bergvik
Men det började kl 14:00 så vi antog att det var slut..
men lite ställen med godis,klubbor, saft,dricka,kaffe,chips och balonger fanns fortfarande kvar
så chips,klubbor,dricka och en grön balong ville jag ha med mig hem :D
Fredagens lilla outfit också haha och mitt rufsiga lilla hår (:
inte så värst bra bild på just kläderna
men eftersom jag har fått för mig att mamma inte får ta kort på mig hela tiden
så får det bli lite såna här bilder istället då ;)
Sen blev det massa fredgsmys i soffan till gladiatoerna, eller stooora björnar som jag kallade dem ;D
Och igår satt mamma hela dagen på biblioteket och pluggade så då åkte jag och pappa till farmor&farfar =)
Men innan det skulel vi förstås måla och pappa var lika duktig idag och målade en heel teckning!
Och som ni kan se så är det den högst upp till höger ;)
Idag när vi hade ätit frukost och såklart pärlat lite så blev det hem till farmor&farfar
där jag och mamma tog en lååångpromenad ute i skogen i pulkan, mycket upp och ner men oj vad kul :D
Vi gick till och med vilse, och mamma hade ingen telefon med sig heller
så det var bara att gå samma långa väg tillbaka :)
Sen åkte vi hem till Casper och Nova och lekte som vanligt :D
Och efter att ha badat och kollat på min älsklingsfilm dinousarietåg så ska jag nu sova
för i morgon är det dagis igen och jag tror till och med att jag kan åka bob som det ser ut just nu :D
Nattinatti♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0