Nya pussel!

Igår blev det hem till bobo efter dagis :) Där blev det massa fika och mys!
Fick ett par nya sockor som bobo stickat men dem får ni se senare idag (:
Och när jag kom hem hade jag fullt sjå att pussla ihop mina nya pussel!!
Ett med snövit och ett med Ariel, och jag kan redan deras namn utantill :D
Fick även en liten matlåda som är perfekt att ha med när vi ska ut eller till badhuset osv
Men igår var den perfekt att äta maten i hemma ;)
Och en likadan vattenflaska =)
Och en bild från i morse, "tycker om dig ja mamma"
"ta kort på mig nu" :D haha!!
Men nu ska jag til dagis och mamma till skolan, sen hämtar pappa mig på dagis
för då ska vi åka hem till farmor&farfar =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0