Nya grejer!

Snart är det helg igen, och det betyder fredagsmyyys!
Dock åker mamma till stockholm tidigt i morgon bitti innan jag vaknar och är borta tills natten till lördag
Så fredagsmys med pappa blir och på lördag ska jag och mamma antingen till badhuset eller kolla på bio :D
Det märks vad vi har lust med!
Och här tänkte jag visa vad jag fick igår:
Ett barbapappapussel, finns med olika många pusselbitar, i just detta var det 9 st =)
Ny vattenfärg så nu ska de målas helst dygnet runt :D
Och en ny nattlampa från köpbarnvagn.se
En lampa med småsmå stjärnor i som gör att heeeela taket i rummet lyser med stjärnor och en måne
Den lyser i olika färger samtidigt som den spelar en väldigt harmonisk flöjtmusik!
älkar min härna (äslkar min stjärna) som jag så stolt säger (:
Också dagens outfit såklart (:
Står och ska sätta på musik så pappa vaknar, han är nämligen lite svårväckt ;)
Men nu ska jag till dagis och idag slutar mamam tidigt så då hämtar hon mig :D
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0