Nyårsafton!

Igår vart det ju nyårsafton :D
Vi var hos farmor ioch farfar hela dagen, där lekte jag med Nova medans dom andra spealde kort (:
Sen blev det hem för att göra sig fin och äta nyårsmat!
Det blev smördegsinbakad oxfilé med hasselbackspotatis och murkelsås :D
Och till efterrätt hade mamma gjort vit chokladpannacotta och gammelmormor hade med sig tårta!
Och såhär fina var jag och pappa ;)
Det var det enda kortet från gårdagen, vi glömde helt bort och ta ågra flera..
Och idag när jag vaknade och kikade in i mamma och pappas sovrum så låg faster Madde där också :D
Då var jag glad minsann! Min Madde som jag gick runt och sa hela morgonen♥

Och idag har vi varit hos farmor och farfar igen och hjälpt Madde ute i stallet och sen åkte hem till
momsi på kalas för mammas kusin Richard och eftersom vi bara var hemma
igår så fick det bli samma fina outfit idag :D
Och Jipppie som är mitt favoritord, alltid lika glad när jag ska få träffa min banka (bianca)!
Sitter hos momsi och leker med banka :D
Sen leka kurragömma med Richard :D
Och lilla banka skulle ockdå vara med  (:
Så nu är vi hemma igen, proppmätta , momsi bjöd på porterstek och sen tårta mums!
På med pjamasen och hopp i säng för i morgon ska vi hjälpa gammelfarmor nummer 2 och flytta
det blir så många att hålla reda på eftersom jag har 2 gammelmormor och 2 gammefarmor
Så vi får väl se vad jags ska döpa alla dessa tanter till hihi ;)
Nattinattti ses i mån, som jag säger innan jag ska sova (: ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0