Alla hjärtans dag och presenter =)

Nu var det ett tag sen igen, men mamm har vart dålig, pappa har avrt dålig
och sen har det helt enkelt ine funnits tid
så här kommer en bldbomb från dagarna som varit (:
Är ute och går hemma med min lilla hund som jag alldeles själv har döpt till mané = Malmgren
Jag heter ju Tinda josengen mané = Tindra Rosenggren Malmgren
så de är klart att lilla vovven ska heta som mig ;)
I onsdag satte mamma igång och bakade inför alla ♥ dag här hemma (:
Och det blev geléhjärtan och geléblommor med smak av jordgubb =)
Hjärtana rullade hon i socker som smakade riktigt gott tycker jag ;)  och blommorna i citronsyra,
suuupersura blev dom men också goda!
Sen blev det ananaspaj :D
Och pappa ville ha tiger muffins så de fick han =)
MUMS!
Men godast var nog att få slicka rent alla skålar ;)
Sen på torsdagsmorgon när jag vaknade låg det paket och väntade på mig från mormor och en ask med geléhjärtana som mamma hade gjort :D
i paketen låg det ett nytt pussel som jag genast skulle lägga klart innan vi gick och satte på oss kläder (:
i det andra låg det nya kläder, ett par beiga chinos och en lil tröja :D
På dagis fick vi äta chokladbollar som vi gjorde på onsdagen, det vat gott de :D
Och när jag kom hem hade vi alla ♥ dag mys och fikade med allat gott som mamma hade bakat!
Även pappa var på kärlekshumör och kom hem med denna söta buketten till mamma som jag fick ge :D
Och 2 hjärtan som han så sött hade svetsat ihop :D, ja han kan allt min pappa ;)

Och igår var vi hem till farmor och farfar, då blev det ut och åka bob i snön och pappa byggde som vanligt
en massa hopp och gupp till mig, video på när jag åker i guppen kommer nog lite senare!
Sen åt vi mat för att sedan åka hem för mamma och pappa skulle på middag så jag hade
fredagsmys med mormor till melodifestivalen!

Också nu ligger vi bara och myser i sängen och jag kollar pippi långputt= Långstrump på mammas
telefon, snart ska vi upp och hoppa och göra tomtegröt för sedan åka till farmor&farfar :D
Ha en bra söndag allihopa!♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0