Hugo och nya kläder!

Hoppsan, en vecka sedan det blev ett inlägg..
Men under veckan har  mamma varit dålig och bara legat hemma när hon slutat skolan.
Men i helgen var vi i alla fall hem till farmor och farfar som vanligt och lekte med Casoer och Nova :D
Och under veckan har jag varit på dagis, och det har varit superkul!
Och min Hugo var äntligen frisk på dagis så Hugo är det enda jag pratar om just nu hihi =),
göra som Hugo gör, Hugo Hugo Hugo :D
Här kommer en bild på gårdagens outfit som mamma köpte häromdan (:
Med ningeliiing på som jag har lärt mig att säga!!
I förrgår hade vi bara mysdag hemma jag, mamma och pappa
det blev chips och nötter och varm Oboy till Nya Nalle Puh filmen! Det var mys de♥♥♥
Och igår när mommo hämtade mig på dagis bestämde jag mig för att vi skulle hem till bobbo
så då fick det bli så! Måla en massa teckningar och fika såkalrt :)
Och här är den supergosiga tröjan som bobbo stickade till mig förra veckan!
Perfekt att ha unnder overallen nu när det är så kallt
Har även lärt mig att säga ÄLSKAR DIG!
Älskar dig mamma, älskar dig pappa, pappa ärlskar dig mamma osv :D
Men nu ska jag iväg till dagis och mamma till skolan, sen får vi se vad som händer (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0