Badhuset :D

Inatt kom mamma hem igen så i morse fick jag träffa henne :D
Men igår blev det fredagsmys hos faster Zandra och massa lek med Casper&Nova(:
Och mamma hade med sig lite saker från Stockholm =)
b.la små söta ringar :D
Massa olika roliga tandborstar, en delfin, en krokodil, en giraff och en fotboll var det på dom :D
Och fingerfärg :)
Men efter att ha målat med fingrarna och smakat tillräckligt på färgen så vard et bättre att måla med pensel ;D
Ett nytt pussel fick jag också =)
Sen var det dags för frukost och jag gjorde min smoothie helt själv!
Att trycka på knappen och få smaka av var ju himla skoj :D
Och idag har jag och mamma varit på badhuset hela dagen :D
Vi har dykt från kanten, bubblat under vattnet och åkt massa massa rutchkana!!
Har till och med simmat helt själv, hade ju iof mina armpuffar på mig men mamma höll inte i mig en enda gång
Och just nu sitter vi och pysslar och väntar på att pappa ska komma så vi kan åka till HEMMAKVÄLL
och hyra film ch köpa godis, det är ju faktiskt lördag! :D
Ikväll är det melodifestivalen också!
Ha en bra lördag allihop =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0