Mera julklappar!

iohlkGlömde helt bort och berätta vad jag fick i juklapp av farmor och alla
men det blev:
filmer
ridkläder
klänningar
tights
baries
dockor
gosedjur
massa mer kläder
och denna konstiga peruken med en mikrofon haha ;)
Konstig och stor peruk ;D
Och så har jag glömt att visa mitt nya bord som jag har fått av morbror Robin :D
mycket bättre än mitt förra lilla!
här åker mina dockor tåg =)
och som vanligt springer jag runt i min balettdräkt (:
Har även fått ett par alldeles egna riktiga ballerinaskor som jag kan dansa i, men har ingen bild på dom än så dom får ni se någon annan dag
Men idag fyller faster Madde år så när vi gjort oss klara så ska vi åka på kalas :D
Men först kolla klart att recepten inför nyår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0