Svar på frågorna!

Sådär, nu tänkte jag svara på frågorna :D
Jag kunde nästan tänka mig vad ni skulle fråga om och dom flesta handlade om samma saker
därför har jag valt att inte svarat på alla frågor
för känner att jag inte behöver berätta precis allt i min blogg!
Men här kommer i alla fall några svar =)



Mikaela:
Vilken underbar blogg du har.. man blir så glad av att läsa om ert liv.. ni verkar ha de såå bra, o du verkar vara en underbar o mogen mamma för din unga ålder.. Starkt jobbat verkligen.. Dessutom e de extra kul a läsa om din lilla tjej.. min lilla e nästan lika gammal.. 1 oktober kom hon.. =)
Har du hand om tindra helt själv? har inte sett nåågot alls i bloggen om hennes pappa.. Själv har jag ensam vårdnad om mina 2 döttrar o bor ensam med dom =)
Sköt om er, o åter igen.. En underbart mysig blogg =) kram

Tack så jättemycket :), ja vi har det underbart!
Ja jag har hand om henne själv, eftersom hon är med mig om dagarna så är det om oss jag skriver.
Tack igen :) Kram

Anonym:
Hur är det för dig med skolan nu när du fått barn?

Jag går om 9:an till hösten!

Anonym:
hur går de i skolan för din mamma nu ?
går din pappa i skolan?

Titta på svaret över
Ja han går i skolan

Anonym:
är din mamma å pappa tsm?

Nej inte längre..

Anonym:
kan inte din mamma göra videobloggar med dig där hon berättar va ni gjort under dagen ? 
Kramar :D

Jo det kanske vi skulle kunna göra någon gång :D

Louise:
När kommer ni båda och hälsar på mig och äter bullar? (:

Det gör vi så snart som möjligt sötnos! :)

Anonym:
bor din mamma och pappa tillsammans?
skulle du vilja vänta med bar tills du blev typ 25 eller något fast det fortfarande blev tindra?
kan inte din mamma göra ett videoinlägg med dig i knät och berätta lite om er osv?:D

Nej dom bor inte tillsammans!
Jag skulle inte vilja ha någonting annorlunda i mitt liv! :)
Jo de kommer nog :)

Anonym:
Gör videobloggar) :)

Vi ska försöka med det! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0