Internetkrångel..

Ja igår vart det ingen bloggning för internetet är inte som de ska!
Men nu verkar det fungera igen :D
Igår åkte i alla fall nina hem... :( men som tur är kommer hon på lördag igen! :D
Och igår kom våran granne med ett påskägg till mig :D
Där i låg ett hårband och små söta rosa toffsar, haha men får nog vänta till jag fått lite hår!
Så roligt var de där påskägget :)

Och ett påskkort kom de på posten igår från gammelfarmor :)

Bullbak blev de också till dopet på söndag :)

Med min bästa mamma ;)

hihi oj så mycket det blev nu =) , men nu blire sänga gonatt♥



Kommentarer
Louise

Jag ser att din mamma har snurrat bullarna och har hjärtan på! De gillas starkt!!

Ses på söndag lillagos! <3

2011-04-22 @ 03:03:51
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0