krypning!

Nu har jag ätit smörgås, älskar att få suga på små bitar =)
Mamma satte mig i vardagsrummet, och helt plötsligt var jag i köket där mamma va!
De går fort och det går framåt
men jag har kommit på att det går mycket fortare och kasta sig fram med armarna..
Så ställer mig på alla fyra och sedan ner på mage och sen dra mig fram haha :D
Nu har jag ätit smörgås, älskar att få suga på små bitar =)
Mamma satte mig i vardagsrummet, och helt plötsligt var jag i köket där mamma va!
De går fort och det går framåt
men jag har kommit på att det går mycket fortare och kasta sig fram med armarna..
Så ställer mig på alla fyra och sedan ner på mage och sen dra mig fram haha :D
Men blir alltid lika still när jag ser kameran ;)

Nu blir det en liten tupplur för sedan ska vi till stan!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0