BVC

Nu är vi hemma efter att ha hämtat mamma på sats :D
Så just nu går jag runt här hemma och pratar lite för mig själv och snart ska jag och mamma ta och
städa mitt rum för det är STÖKIGT kan jag lova! Vi har städat de flera gånger idag
men konstigt nog är det lika kul att dra ut alla sakerna igen :D Juste ja
glömde ju säga igår att vi var till BVC för och hämta nya ad droppar så samtidigt vägde vi och mätte mig.
Jag vägde 9065g och var 70cm lång,
en liten bebis är jag men så mycket som jag rör mig är det inte konstigt =)
mamma får ju ha en bebis längre brukar hon säga så hon e nog glad att jag fortfarande är liten hihi (:
Ne nu ska vi ta och städa ihop sedan få välling & sova♥
nattinatti mina söta läsare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0