/C

Ja lillagos hon sover... Hon somnade redan i bilen så då var det bara på med pjamasen och hopp i säng!
I morse tog jag och lillan en cykeltur runt vålberg (hahah låter ju långt) och FYF*N va gött de var,
jag satt hur skönt som helst på min nya cykel och lillan trivdes som bara den där bak och höll på att somna flera gånger men det blev alldeles för intressant så det skippade hon!
Och när vi kom hem blev det packa för badstranden!
Så vi har varit på skutberget hela dagen med mamma&Becca
Sedan kom Anton dit en sväng men de vart inte länge och efter det kom älsklingen
och tog sig ett dopp oså :) Sen åkte han hem, är ju så känslig för solen han tydligen haha ;)
Jaja, sen kom Jessica (min moster, Tindras "momsi") dit och solade&badade med oss :D
Så bestämde vi oss för att gå på friskis & svettis som är utomhus  i Mariebergsskogen
Så då var det hem och ta på sig träningskläderna och in till stan igen,
men när vi väl var där 18:20 (skulle börja 18:30) hade dom inte börja med någonting
så vi gick in på hemsidan men jo det skulle vara idag, satt ju fler folk runt på gräsmattan
och väntade på att det skulle börja.. Men nej.. ingen friskis :(
så jag,becca&Jessica sprang spåret en stund ist medans mamma och Tindra lekte vid fontänen =)
Äter glass på Maribergsskogen =)
Men nu ska jag hoppa in i duschen sedan vänta på min underbarling som är ute och fiskar :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0