/C

Sådär.. Som ni sett har det varit jättedålig uppdatering
därför att jag legat med migrän sen i tisdags så har inte varit en sån jätterolig vecka!
Menmem igår gick det över som tur var
men då ist skulle jag till barnmorskan och sätta in en kopparspriral
och den ser ut såhär och innehåller inga hormoner som jag tycker är väldigt bra!
Hormoner är inte att leka med.
Det kändes knappt men när hon visa mig vilka instrument hon hade använt höll ja på o spy
fick rysningar hela kvällen på grund av en jäkla tång
+ att en närv låg i kläm så fick spänninar i benet hela tiden
men nu är det gjort och inga mer barn på ett tag =)
så med flaskor med varmt vatten i på magen gick det över och såklart fredagsmys♥
massa frukt & smält choklad namnam!

Och idag mår både min mage och mitt huvud bättre :)
så tog Tindra sig en rejäl frukost mannagrynsgröt med mosad banan o mjölk
Det tyckte hon var MUMS!
Så nu ska vi gå ut med vovvises sen försöka väcka lilla pappan som bara sover
sen blir det nog upp till älsklingen eller något annat kul (:
Och till er som undra vart jag köpte min tröja , på Åhléns!
Så kika in där den finns nog kvar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0