/C

Nu sover mitt lilla hjärta så gott i sin säng♥
Älskar att vi har våra rutiner (att hon aldrig somnar senare än 8) så man kan göra vad man vill sen
inte för att det är speciellt krångligt när hon är vaken men det är skönt att inte behöva tänka
så nu har jag jag älsklingen tagit oss en långdusch så han sitter i vardagsrummet
och väntar på att Robinsson ska börja, själv sitter jag i köket och pluggar..
Nejdå så tråkigt äre inte :D nyss ätit kvällsmat som bestog av annanas och vattenmelon mums!
Så nu pluggar jag SO med ansiskmasken på, som tydligen är gjord av vit choklad
haha ja lite sugen är jag på att äta upp den, det är ju bland det godaste jag vet..
Har även suttit och kollat lite i mina tårtböcker till vad jag ska göra på lördag
ska ju ha kalas för Tindra på söndag :) men jag tror jag vet vad de blir! Men det får ni se då :D
Men nu ska jag försöka plugga vidare sen kika lite på tv innan det blir sängen (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0