/C

Idag har vi varit på sjukhuset och träffat Tindras lilla kusin som kom igår :D
Det tyckte tindra var intessant minsann! kolla lite och känna lite ja det var spännande (:
Om en månad och några dagar är det precis ett år sen jag hade en sån där liten på bröstet
OFATTBART!♥ vad tiden går fort!
Och en fråga som ja tänkte svara på innan vi sätter igång och lagar lite mat!
Hej, hoppas du kan svara på min fråga i ett inlägg :)
Gick du upp mycket i vikt under själva graviditeten?
Och gick du ner det direkt efteråt eller har du fortfarande kvar något mammakilo?
Och vilken storlek på kläder har du?
Tycker att du har så fin kropp så förstår inte hur du bar dig åt!
Ta hand om dig kram Nathalie

Hejsan, såklart kan jag det =)
Jag gick upp sammanlagt 14 kilo tills den dagen jag var inne på förlossningen!
Efter en vecka hade jag väl gått ner 10 ungefär, sen började jag ut och gå osv.
Dom 4 sista kilona var ju lite besvärligare men dom försvann fort dom också
så nu väger jag lite mindre än vad jag gjorde innan och såklart har jag lite mamma "hull" kvar,
egentligen bryr jag mig inte om vad jag väger bara jag ser ut som jag vill och mår bra :)
Det beror på vad för kläder men det ligger ju runt S/34-M/36 som innan :)
Hehe tack så mycket!!! Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0