/C

Ja just nu är det bara jag vaken här hemma,
kollar på spöregnet och väntar på att mina bustroll ska vakna klockan är ju 11?
Riktiga sömntutor det där!!!När dom har vaknat vet jag inte vad vi ska hitta på
Igår var ju Nina här så då drog vi till bergvik och kikade lite,
första gången jag och lillan inte fick med oss NÅGONTING!
Hittade en massa saker som jag tänkte köpa till henne men eftersom hon fyller år om en månad så
får hon allting då ist :D ujujuj vad jag längtar att gå i affärer och bara köpa saker till henne
Min lilla prinsessa ska ha det bäst♥
Efter det blev det att lämna Nina vid tåget... Sedan träffa min älskling igen, en natt känns som år....♥
Sen blev det såklart och köpa massa godis och hem till Zandra och hämta lillans barnvagn
och vällingen skulle hon såklart ha på vägen hem och precis när vi var utanför dörren
var den sluut så då var det bara att lägga henne i sängen, så det blev filmmys hela kvällen!
Men nu tror jag att jag hör någonting från lillans rum :D Bäst jagg går och kikar!
Tindras mysaoutfit i förrgår(?) tror jag, haha ja vi har blivit dåliga med det där
Får försöka komma ihåg,Regnar ju så bli nog något mysigt idag också
blir ju inte så mycket bloggning på sommaren har jag märkt menmen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0