/C

Nyduschad sitter jag här och ska snart gå in och lägga mig hos min älskling som väntar =)
Blir nog himlen är oskyldigt blå som vi har kollat på i kns 3 veckor i sträck snart
hahah är beroende av den filmen den är så mysig (:
Och i morgon ska vi till Anton&Becca och sova där :D blir spännande för lillan
hon sov ju så bra i resesängen sist så de ska inte bli några problem!
Får se vad vi hittar på, på fredag morgon ska jag till Nail.It och fixa naglarna för gud vad dom har växt
men nu har dom perfekt längd så vi får se vad hon ska göra med dom, men tycker dom har hållt bra,
har inte dirket varit rädd om naglarna men har inte en enda spricka eller något
så dom satt jäkligt bra tycker jag!!! Där kan jag rekomendera att göra =) mina har hållt i 5 veckor nu(Y)
Men nej nu ska jag stänga ner och göra min gosisnos sällskap♥

Mina älskade underbara små hjärtan♥


Kommentarer
Anonym

Vart ligger nail it? O vad kostade dom? Svara gärna i ett inlägg. Kram

2011-08-12 @ 11:31:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0