/C

Just nu lagas det mat här =)
lillan ligger och sover middag på balkongen♥ trött och sliten!
Var ju och fixade mina naglar hos Ida i morse, jag blev lika nöjd som förra gången
Idag kostade det 495:-
gjorde bara ett återbesök och la på lite extra eftersom dom hade växt ut så fruktansvärt mkt!
ska dit igen den 7:e september och göra om alltihop med tipparna oså så då blir det lite dyrare igen
men de är det värt :) glömde tyvärr ta bilder före så ni kunde se skillnaden..
Men mina egna naglar är nästan lika långa som tipparna nu
så nästa gång ska hon bygga på mina egna naglar =)
och för er som undra vart det ligger så är det på Östra Torggatan 1 i Karlstad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0