/C

Sådär hemma igen =)
Älsklingen kom och hämtade mig och tindrisen i stan förut då åkte vi hem och fixade lite
bytte kläder osv sen hem till älsklingen och där satte jag tindrs i sandhögen med Casper
och gissa om hon tyckte de var skoj ;) krypa uppför backen för att sedan gliiiida på magen ner hahaha :D
ujujuj så skitig ho blev men det var kul de är huvudsaken!
sen satte jag henne i vagnen så fick hon kolla på när dom grävde upp nästn hela gården
för en vattenledning till stallet och sen fylla i alla hål igen, ja det var minsann intressant
en halvtimme satt hon bara och kollade =) sen tog jag med henne in i badkaret så fick hon sällskap
av Casper så dom satt där och lekte!
Och efter det var vi och köpte pizza men då somnade Tindra så skönt brevid Zandra i sängen
så där sov hon tills vi kom hem så då var det bara att läggaa henne i sängen
och direkt kura hon ihop sig som en liten boll men knäna intill magen ååh mammas gos♥
Men nu ska jag ta och släppa datorn och kolla film med min älskade!
Gonatt!

Och svar till hanna:
Nej jag och Jimmy bor inte tillsammans
jag bor hos min mamma och han hos sina föräldrar (som bor v'ldigt nära varann)
men vi är mest hos han på dagarna
för det finns lite mer för lillan och göra där uppe på gården, så sover vi här på nätterna :)
låter kanske lite mer komplicerat än vad det är
men vi alla trivs bra och gör det bästa utav det just nu!
Eftersom jag går om nian nu i höst och skolan ligger precis brevid där vi bor
och Tindras dagis precis bakom min skola och jag har ju inget körkort
så kan ju inte bli mer perfekt egentligen
Men vi letar ställe att bo på så flytt blir iaf senast nästa år :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0