/C

Lillan sover ju såklart så då blir det jags om sitter här ;)
är bara när hon sover jag fått tid idag känner jag för den bebisen vill inte vara still en sekund!!
Hon har gått och pratat precis hela dagen :D mammas gos♥
så har inte haft tid alls o sitta framför datorn så skriver av mig lite innan jag också går och lägger mig.
Idag blev det ju hem till Jimmy där vi lekte för fullt och lillan nästan sprang (skojar inte) omkring ute
i gruset barfota guuu så mysigt =)
Sen vänta på att vi skulle ha kräftskiva och kräftor var väl inte höjdare tyckte Tindra ;)
haha nej hon sög lite på den sen kasta hon iväg den
hon ville minsann bara ha smörgåsrån med smör och ost mums!
sedan leka runt med Casper så hon var helt slut så då åkte vi hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0