/C

Nu är lillagos,älskling & jag uppe, idag blir det nog att åka och bada vart vet vi inte
men det märks, eller så kanske vi blir ute på gräsmattan =)
Lillan igår :) blir ju helt slut av att sitta och leka och bada i solen!
Ja hon klaga minsanna inte att få åka pappas cab till sommarstugan
där blev det att sitta och bada i poolen och åka lite båt :) men sen började det spöregna
så då åkte vi hem till Zandra!
Fick en fråga jag tänkte svara på också :)

Hej!
Jag har en fråga :) Jag är själv gravid nu och jag har navelpiercing,
har sett att du också hade det när du var gravid. Använde du någon speciell stav?
Eller tog du ur den en bit in i graviditeten? Hur ser den ut idag, efter förlossningen?
Tack för en bra blogg, mor och dotter!
Sara :)

Hej!, Jag hade ju piercingar både uppe och nere i naveln och jag använde inte någon
"gravid"stav som är en jättelång gummistav. Den översta tog jag ur i v.23
då den hade krånglat lite sen första början och blev inte direkt bättre,
och den understa tog jag ur 1 dag innan förlossningen eftersom jag egentligen skulle göra kejsarsnitt!
Idag har jag bara i den understa och den ser likadan ut som innan =)
mend en översta gjorde jag så den skulle läka igen så jag kan ta en ny! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0