15 December!

Idag är det 9 dagar kvar till julafton :D
I förrgår var det ju lucia och mamma var Lucia på skolan =)
Och jag var tomte på dagis :D

Igår var de luciafirande på dagis också och då var jag en tärntomte :D
pusspuss på Cajza
namnam med lussebulla och festis =)

Och idag fick jag den här muggen :)
en mugg med silikonlock som man kan hälla upp och ner så ramlar det inte ut något :D
eftersom jag alltid vill ha cherios i :D
Och en ny väska till barnvagnen :)
Här är den gamla
Och den nya :D
lite bättre nu när de kommer snö, vattentät och med "lock" (:
Men nu kom momsi hit så nu blir det äta pepparkakor :D♥


Kommentarer
mikaela

ÅÅh va snygg nuy väska.. smat med.. vart har du hittat den? =)

2011-12-20 @ 15:16:00
URL: http://mammaela.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0