/C

Lillan är fortfarande på dagis, hämtar henne 15:30 varje dag, jag slutar
15:10 men på måndagar slutar jag 13:20 så då har jag en stund
som jag kan sitta och plugga i lugn och ro om jag inte stannar kvar i skolan
som jag gör ibland när alla gått tills lillan ska hämtas eftersom hennes dagis ligger precis bakom.
Har prov i KEMI i morgon och är inte sådär jättetaggad om ja säger så..
Gaaaah mitt huvud e helt blockerat.. Prov&läxor Prov&läxor heela tiden..
Haha ja och igår gav ju jag och rebecca på oss de där med karamellbakningen
igen, sist kokade vi sockerblandningen för länge men det hände inte igår
utan vi fick ut allt och massan var genomskinlig och inte svart men å skulle vi
"bara" vänta nån minut efter att vi häll på smaken men haha och det gick ju såhär..
En stoor karamell blev det, den smakade gott men...
Så vi sa tjedje gången gilt och då minsann gick det och såhär blev dom då (:
mina sura äppelkarameller
Och Rebeccas gräddkola :)
ldigt goda blev dom faktiskt, inte så gör snygga men namnam!!
Efter det så gjorde vi knäck också, hälfen med mandel och hälften utan :)
Smakade Perfekt dom med!
Såg föressten att julkalendern börjar ta sig ;) snart är det JUL!
och julklapparna ligger här så länge,
tror nämligen inte att dom får vara ifred för lilla Tindra under granen ;D
och ni kan ju nästan gissa em som har gjort det fina paketet längst fram
Jo de e ingen annan än Tindras söta lilla pappa hih :D
Och såhär blev granen igår kväll :)
Och Tindras ögon i morse när hon kom ut i vardagsrummet, ja jag har nog aldrig sett dom
så stora haha :D hängde alla plastkulor längst ned som hon tyckte var himla
roligt att pilla på :D
Men nu ska jag försöka plugga vidare lite på min NO o svenska innan jag
ska gå och hämta mitt älskade hjärta på dagis sedan prova tomtekläder :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0