/C

Nu har lillagos somnat och jag duschat och ska snart också sova
Vrf det har varit så dålig uppdatering är för dxet inte finns tid för datorn
Har läxor&prov hela tiden, tränar några dagar i veckan och är med lillan och Jimmy
så det finns inte så mycket tid över för annat :)
Men i söndags var iaf jag och älsklingen på stan hela dagen och här kommer lite
av det jag handlade!
Lite bra o ha saker =)
Nya jeans o linne =)
Och ett sportarmband att ha iphonen i perfekt när man springer ju :)
Och resten är juklappar så dem får ni inte se :D

Och idag har vi packat in julklappar oså (:
Och lillans nya favorit är youghurt med musli :)
Men nu ska jag gå och lägga mig breve min älskling och kolla på nån film o sova (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0