Ett låååångt inlägg!

Ja äntligen får vi lite tid o blogga :)
har varit fullt upp i flera dagar här hemma men julaftonen tyckte jag var superkul :D
Men tomten blev jag lite blyg för men till slut gick jag fram och tog emot mina paket!
Så här får ni en bildbomb från julafton!!
Busar med mina kapplastavar innan alla kom
Bordet och stolarna fick jag i julklappp på morgonen!
Pappa&jag♥
Moster Becca&Anton♥
Tar paket från tomten!
Nöjd med mina paket :D
Öppnar för fullt ;)
jag&Momsi♥
Mamma&Pappa♥

Och så alla julklappar.....
Ett tält som var väldigt roligt att leka i :D
En CDspelare :D
Tofflor!
2 Klänningar =)
2 par tights (:
En onepiece :)
Pjamas :D
Nya vinterkängor :D
ACDC body :D
Cardigan!!
Nya vantar :D
Klänning =)
En suupermjuk softflanellpjamas :D
Strumpor!
En eltandborste som var väldigt intessant att testa :D
trosor!
Ritblock och tushpennor !
Ett tåg med klossar :D
nya redskap till mitt kök som jag fick när jag fyllde år :D
En väst :D
Skivor till min stereo :D
En pulka :D
En rolig box med olika saker på varje sida och massa klossar i :D
Pusselmatta =)
Cardigan!
Klänning =)
Ett kattparaply med visselpipa :D
En mobil :D
Plånbok (:
Mera strumpor (:
Halsband&armband (:
Ny matta :D
Mössa&Vantar (:
Kundvagn med massa frukter och varor :D
Dammsugare :D
En till mössa :D
Gosedjurshajar!
Skurmoppset!
Och en söt liten väska med picknickset  :D

ojojoj vad mycke julklappar :D
har inte hunnit testa alla ännu men dammsugaren och ritblocket med tushpennor
är mina stora favoriter just nu!
Men nu ska jag och mamma gå ut och gå en sväng, kanske kommer det ett till inlägg lite senare (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0