svar på frågorna!

Bor dina föräldrar ihop?
Nej mina föräldrar bor inte ihop :)

Vart bor ni?
Vi bor i vålberg

Vilka bor du med mer än din mamma?
Jag bor med min mamma och mormor

Hur har din mamma gjort med skolan sen du föddes?
Har hon läst hem ifrån eller ska hon börja nian till hösten? :)
Hon går om nian till hösten (:

kan inte du lägga ut lite bilder på dig och din familj tillsammans? :)
Jo, men pappa vill inte så ofta vara med på kort så får väl bli med mamsen isf (;

Har du börjat prata ännu? Menar inte specifika ord,
utan lite mummel och sånt som bebisar gör!
Ja jag låter JÄMT :D
jollrar,gurglar,skrattar,mummlar osv.

kan inte du och din mamma göra något videoinlägg? :)
Jo de skulle vi kunna göra någon gång
men eftersom jag inte säger så mycket än är det inte mycket till videoinlägg ;)


Vad är din favoritleksak?
Haha oj, jag älskar alla mina leksaker :D
bara det är någonting jag kan stoppa i munnen och som låter,lyser eller prasslar


Och till mamma!

Önskar du att du fick samma bebis, fast bara några år framåt?
Eller är du nöjd med att ha det såhär?
Skulle jag få 10 till som tindra skulle ja väl självklart vilja de,
men eftersom jag har världens underbaraste dotter så nöjer jag mig gott och väl med henne!
Men en bror skulle inte vara så dumt  (;


Var Sötnosen planerad, eller kom det som en lycklig överraskning?
Nej hon var inte planerat!
En väldigt lycklig överraskning :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0