I min shoppingkasse!

Nu har jag legat och myst med mamma i sängen hela morgonen!♥
Dom är här och byter våran ytterdörr också, fy vad de låter!!!
gosis♥
Och här får ni bilder på sakerna ja fick utav mormor på stan =)
Min allra första docka ;)
en liten mini chouchou som är jätte intressant att kolla,känna och smaka på (:
Två små hellokitty gosedjur med magneter i händerna :)
Två små bollar :) blir nog kul när ja lärt mig sitta upp!
Har för mig jag fick 3? haha , våran lilla vovve kanske har lånat den sista?
En ny vagnleksak Pingu :D samma som på min mobil ovanför sängen!
haha har en hel leksaksaffär i min vagn?
Ja jag har ju inte tråkigt ;D
Och 2 pjamaser :) vet inte hur många pjamaser jag har haha massssor :D
Ja tror jag fick med allt,sats tröjan såklart också (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0