10 månader!!!

Nu har jag ätit frukost så nu springer jag runt, eller ja jag håller i mig i tvättkorgen och springer runt
men nästan helt själv ;) Idag blir jag hela 10 månader!!!:D Och såklart har jag ju fått en till present
får ju en varje månad och idag blev det de här =)
en liten kjol och en söt liten klänning =)
Och ifrån förrgårdagens shopping blev det de här..


Dörrstop till alla rum så jag inte kan smälla igen dom
ska föreställa smält rosa choklad namnam ;), och underkläder till mamma i rooosa!
Sen köpte hon även lite småsaker o sånt..

Idag så ska vi i alla fall upp till pappa ,
han åkte nyss för hans kulle hjälpa farfar och slänga skräp
och senare blir det stan för mamma ska träna och sen får vi se vad som händer (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0