Åka tåg till Mellerud!

Sådär nu är vi hemma eller ja vi kom hem igår eftermiddag men var hos pappa hela kvällen så.
Att åka tåg tyckte jag väl inte var sådär jätteskoj, kanske om nått år
men att stå på bordet och kolla ut genom fönstret tyckte jag om! Bulle o saft fick jag på tåget också
och konduktören tyckte jag var väldigt söt :)
Och hemma hos Nina gick allt jättebra, vi träffade mammas kompisar och vi åt mat var ute och gick
så för det mesta låg jag och myste i min vagn!
Var ju även på kanalyran, och det är marknad runt torget (fast var bara ett stånd i år???)
och öltält senare på kvällen och kanayreidol, folk som sjunger o uppträder och massa sånt
fast det mesta var på lördagen och då åkte vi ganska tidigt så hann inte se så mycket..
Och vid mejeriet var det hoppborgar beach fotboll och massa annat =) så det var skoj att titta på!
Men snart ska vi åka upp till pappa så fort han e klar, och kanske ska vi åka båt i eftermiddag :D
hhi jag har aldrig åkt båt förut så det bli nog kul!!!
Här kommer i alla fall några bilder från dagarna.
Här är på tåget, jag var mest intresserad av vad som händer runt omkring ,
det var ju så mycket människor och det skaka och hade sig.
Och här sitter vi på kinarestaurangen och äter friterad banan och glass MUMMMMS!
hihi provade Ninas partyhattar också :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0