Barfota!

Idag var vi hos farmor & farfar, vi var ute i skogen o plockade blåbär och hallon fick dock inte smaka
eftersom man blir hård i magen av blåbär men sitta och peta på dom det tyckte jag var skoj!
Sen var vi bort till ponnyhagen och där gick jag minsann helt själv omkring
ibland ville jag bara hålla mammas finger men för det mesta gick jag själv,
kittlade skönt med gräset mellan tårna!
Ja har i stort sett varit barfota hela dagen,
dom säger ju att det är bättre än skor och det måste jag hålla med om :D
För gud så mysigt det är o va barfota =)
Sen efter det skulle mamma till barnmorskan och sen och träna så under tiden var jag med pappa
hos Rickard och fixade gräsklipparen ;) Men just nu sitter jag och mamma och väntar på att pappa
ska komma hem, han och Rickard är ute o fiskar (:
Har tyvärr inga bilder från dagen så en bild på mig och pappa får det bli♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0