/C

Min lilla Tindris ligger och sover just nu så jag håller på att plocka i ordning
ska packa lillans skötväska också eftersom vi ska hem till älsklingen när hon vaknat
hon har redan sovit 15 timmar?? Ja hon är helt otrolig min prinsessa♥
och det roliga är när hon vaknar och har fått välling vill hon helst somna om,
haha men så blir det nog inte idag
En riktig sömntuta är de där!! Nästa så man får gå in o väcka henne när man får för tråkigt hih ;)
Igår var vi ju i stan hela dagen sen blev det hem till älskling och rida med madde en sväng i skogen =)
ska försöka ta kort på de vi handlade igår också, men det blir nog senare (:
Men nu ska jag fortsätta städa och se om lillagos vill vakna någon gång!!..
En bild på mig och älsklingen januari-10
sitter på tåget påväg till GBG för lite shopping och där ligger lillan i magen =)


Kommentarer
Anonym

2011-07-08 @ 12:22:42
Therese

Är det din nuvarande pojkvän som är pappan till tindra? :)

2011-07-08 @ 12:23:21
Anonym

När fick du reda på att du var gravid? vilken månad?:) Och hur var reaktionen för dig pappan och din mamma? :p Var hon "meningen" eller ja, och (varför) misstänkte du att du var gravid?

svara gärna i ett inlägg! :D

2011-07-22 @ 15:49:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0