/C

Just nu bakar jag och älsklingen kladdkaka :D MUMS!
Lillan sover så gott så då drar vi igång storbak haha ;)
Igår var vi till HappyStation och hyrde film o köpte chips & godis så de blev myskväll♥
Dessa filmer blev de,
Vet inte vad som var så speciellt med denna film men jag tyckte den var otroligt härlig
Jimmy tyckte dock inte likadan hehe har iaf sett den 2 gg redan så den blir det att kolla på ikv igen ;)

Detta är ju förstås den Jimmy valde, den var väl sådär, ganska så bra men lite knepigt slut ;p

Och denna valde vi tsm,
jag såg ju denna på bio med Louise för ett tag sen och vill väldigt gärna
se del 2 med Jimmy men han hade ju inte sett del 1 så då fick det bli den
Denna e riktigt bra men tror del 2 är myyycket bättre
så nån dag ska vi gå på den för nu säger han att han måste se nästa!!

Såhär gott sover våran lilla prinsessa♥ Det finaste som finns!

Och innan vi hugger in i kladdkakan tänkte jag svara på några frågor!
Hej! Jag har några frågor som jag skulle vilja ställa till dig. Tacksam för svar!
1. Hur var egentligen förlossningen? Gjorde det jätte ont?
2. Använde du dig av någon sorts bedövning?
3. Hur lång tid tog allt och hur länge behövde du ligga kvar på sjukhuset efter åt?
Kram till er!

Hej, ja de ska du få!
1. Min förlossning gick faktiskt jätte bra,
Och nej jag tyckte inte att det gjorde så speciellt ont,
det är klart det känns men jag tyckte det var en "härlig" känsla konstigt nog.
2. Jag tog EDA (epiduralbedövning/ryggmärgsbedövning)
3. Alltihop från och med jag kom in tog 6½ timma, själva födelsen
(eller hur man säger, när krystvärkarna började) tog en halvtimma,
och vi låg kvar på sjukhuset en natt
egentligen ville jag åka hem samma dag men eftersom hon kom halv 1
på dagen var vi tvugna att stanna en natt för dom skulle kolla allt men barnläkaren
slutade 12 på förmiddanså då blev vi kvar.
Ännu mera hittar du på min förlossningsberättelse
som ligger några månader bak i bloggen! =) Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0