/C

Kom precis hem från älsklingen, var tvungen o åka dit och duscha
eftersom vi inte hade nå varmvatten i hela huset,
men såklart en halvtimma efter att vi hade åkt kom det tillbaka.. Jaja nu är jag ren iaf ;)
I morse vart vi till Zandra en sväng sedan blev det till Tindras gammelmormor nr 2, alltså Jimmys mormor.
Hade inte träffat henne sen jag var gravid så hon tyckte det var kul att få se lillan,
men lillan tyckte det var mest roligt att trycka på larmknappen som satt i ett armband hihi ;)
Sen blev det att åka hem o packa lite för då skulle vi ut med båten :D
Tindra badade och blev vansinnig när hon skulle upp i båten igen ;),
26 grader i vattnet var ju ganska så skönt! Sedan åkte vi ring också :D
Det var riktigt kul!! Men när det var min tur blev lillan hur ledsen som helst,
ja hon undrade nog vad jag gjorde där ute i vattnet...
Så nu sover min prinsessa så gött, full rulle hela dagen ju
vi ska också ta och lägga oss snart för te möran ska vi upp tidigt, ska vara uppe hos Jimmy kl 8
Så ska vi bestämma om vi ska till Parken zoo i Eskilstuna eller Kålmården i Norrköping så vi får se
nånstans ska vi iaf :D så det blir skoj! En heldag med familjen Malmgren (:
Titta lillan börjar att få lite hår nu :D Ingen flintskallig bebis längre.. hihi goding♥
Liten titt på hennes lilla outfit också, En kortärmad & kortbyxad dress
Zandrs tyckte hon såg ut som en glass med strössel på :D
Vart inte många bilder alls från dagen, men dom här 2 fick jag iaf när Zandra åkte ring
eftersom hon åkte lugnast, hade nog tappat telefonen i vattnet när dom andra åkte haha
Sen tyckte lillagos att hon ville ha med sig soppåsen hem =)
Ja men nu ska vi ta och lägga oss och se på himlen är oskyldigt blå som Anton fixa åt mig!!
Så nu blir det den i ett par vckor framåt ;) Gonatt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0