/C

Nej vi har inte tagit bloggpaus, jag och älskling har ju varit i Örebro hela helgen så därför har jag/vi
inte kunnat blogga, gjorde ju ett inlägg i lördags mer har jag inte hunnit med!
Min lilla sessa ligger och sover just nu och jag kan IIIINNTTEE vänta på att hon ska vakna
för gud vad jag har saknat den ongen, träffade ju henne bara en snabbis igår kväll för hon skulle sova
och jag hade världens migrän så var tvungen och lägga min jag med...
Hon gick till mig när jag kom hem :D:D:D
Igår tog hon 5 steg, 5 STEG!!! :D gissa om jag är stolt♥
Nu dröjer det inte innan vi springer runt tillsammans!!♥
Tillbaka till helgen, den har varit SUPER! Vi har ju sovit i husvagn och kollat på madde när hon tävlat
sen har vi varit i gustavsvik och det var också jättekul sen tog jag och älskling en mysig
kvällspromenad vid campingen och in i skogen, över en halv mil gick vi?!?
Och det var samma dag vi hade varit på Gustavsvik hela dagen haha gissa om vi var trötta i benen...
Menmen, gött sov vi iaf :D Tänkte lägga upp lite bilder från helgen, vart inte så många
eftersom jag inte tänkte å att ta.. Och mamma hade ju Tindra i helgen
så hon skickade bilder på henne nästan hela tiden och visade vad dom gjorde så tänkte att jag
skulle lägga upp dom också!

Innan vi åkte hade vi ju lite kalas för mig och lillan fick såklart glass :D

Ligger i husvagnen och kollar på film!

Här är jag och älsklingen ute på en kvällspromenad♥




Sen kom Cherie (Jimmys syster) Med ett halsband som var jättefint =)
Det till höger fick jag av älsklingen
Och här kommer några bilder som mamma skickade på lillagosen!




ojojoj så mycket bilder det blev :D
hihi Idag kommer moster jessica hit också vid 3 och firar mig!
Men nu ska jag och lillan ta o gå in och hoppa på våran älskling som bara ligger och sover...♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0