/C

Lillan sover och jag och älskling ska sätta på en film men först bädda rent
haha lilla tindrisen råkade kissa i den i morse när hon kröp runt utan blöja men de e sånt som händer ;)
Och idag kom Robin (min storebror) hem också
så han stannar här en vecka innan han åker hem till Norge igen :D
synd bara att Tindra precis hade somnat när han kom, men te möran ska han få se på busunge :D
Kom ju på att ja lovade visa er outfit bild på lillan idag men det glömde jag ju såklart...
Så de får vi försöka komma ihåg i morgon =)
Tänkte bara visa er först innan jag lägger mig vad Tindra fick idag!!!!
En HelloKitty shoppingvagn :D
Den vi har är ju perfekt och jag älskar den och är jätteskön o dra speciellt på grusvägar oså,
men den blir så tung när man fäller ihop den och är ju lite stor så en lite mindre vagn när
vi t.ex ska ut och shoppa ;) är ju perfekt
rosa och svart var ju superfiiin och jättelätt att fälla ihop!
TACK MAMMA!♥
Så ja tror nog det får bli en tripp till Bergvik i morgon eller nått och inviga den såklart ;)
Men nu ska jag och älsklingen ta en dusch sedan kolla film Nattinatti♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0