/C

Nu är vi hemma efter en kvällspromenad med lillan
hennes mage har varit lite orolig sen igår så men vi var till BVC förut och fick medicin till hennes
lilla hårda mage så sen blev det lite bättre men fortfarande inte bra, ingenting dög
så de enda vi kom på till slut var att ta täcke, snutte & tutte och lägga henne i vagnen =)
gick bort till Jimmys syster en stund och där lekte hon av sig kan jag lova, hon satt och rulla bollar
och hon gick omkring och satt och dansa o ja vet inte allt :) så la vi henne i vagnen och gick hem
kom knappt 5 meter så sov hon så då var det bara att lägga över henne i sängen!
Skönt, gör ont i hela mig när hon är ledsen♥
Så nu hoppas vi att hon kan sova hela natten mend et ska nog inte vara några problem.
Hon är ju en 15 timmarsovar bebis ;) Men nu så ska jag och min underbara sätta på en film!
mammas älskade lilla hjärtegull♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0