/C

Ligger i sängen hos Nina just nu o kollar på tv, hon o Amanda har nyss varit till affären o köpt jordgubbar mums ;). Lillagos sover så gott i hallen i sin resesäng<3 trodde först att hon skulle gråta lite lr gnälla men nej ingenting!! Hon har ju aldrig sovit i den, aldrig nån annan stans heller för del delen så trodde hon skulle tycka de var konstigt och det finns ju ingen dörr o stänga emellan där o vardagsrummet så. Men jag la henne efter att hon fått välling då kröp hon runt lite så ja satte mig i vardagsrummet o helt plötsligt börjar hon bara skratta hahaha hon är för go min plutt :') hon skratta kns i 5 min sen prata hon lite o sen vart de tyst så då hade hon somnat! Duktig min tjej! Så nu ligger hon på täcket o sover så gött de värmer i mammahjärtat de<3 saknar min underbara älskling också :((( har inte sett han sen i måndags så han hämtar oss i morrn o de ska bli sååååååååååå kul o träffa honom igen!!!!<333 mina hjärtan de, dom underbaraste som finns! Men nu ska Nina o Amanda jämt gå upp till torget o kolla om de händer nå kul i öltälten :) är ju ja kanalyran här (förklarar mer om de när ja kmr hem för dom som inte vet) så imorrn ska älsklingen följa med o kolla runt en sväng om de inte regnar allt för mke, så nu ska ja mumsa jordgubbar framför tv:n så länge =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0