Mammas födelsedag!

Ja idag är det mammas födelsedag :D 16 år blir hon!
Så idag har vi firat henne med frukost på sängen och massa presenter
Hon och pappa firar ju 2 år idag också, och varit förlovade 1 år så allt på samma dag :D
Så detta fick pappa av mamma i morse♥
Och den här korgen fick mamma av mig,mormor och moster becca =)
Och den innehöll:
En ask med ett armband, tandborste&tandkräm för mamma e så noga med sina tänder ;), badbomb,
ryggborste, massamassa godis, presentkort på nagelförlägning på Nail It, champange, cider, 2 kokböcker,
hårinpackning, Waxning till benen, solprodukt, ansiktsmasker, doftljus, och hennes favoritchoklad :D
Och utav pappa fick mamma detta fina halsbandet =)
(det är ÄNNU finare i verligheten)
Så nu håller vi på och lagar mat i köket snart kommer gammelmormor med tårta och fika o massa gott!
Sen vid 3 åker mamma och pappa till Örebro och stannar där hela helgen för dom ska kolla på madde ):
Men jag får vara hos mormor så jag är inte ledssen för de :D ;)
Så nu ska ja gosa med min mamma för snart åker hon...♥


Kommentarer
Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Grattis till din mamma!

2011-07-08 @ 16:27:21
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0