Underbara Fredag!

Nu har jag och mamma ätit gröt och väntar på att våra bästa år ska börja :)
Sen kanske vi ska ut med båten om himlen spricker upp! Hoppas det!
Igår vart vi ju till Parken Zoo så tänkte visa lite fler bilder (=
Madde är lika snygg som vanligt, pappa&Casper åker små grodorna
och mamma&Casper sitter i gräset
Jag och madde träffade Leo Lejon också :D
Flamingosar fanna det ju också, ja dom fick en egen bild för dom var finast!!
Dom var ju såklart roooosa :D men ser dock oranga ut på bilden, roliga små djur :)
Jag och Casper sitter och leker vid nöjesparken =)
Så det får nog räcka med bilder för idag, blev hur mycke som helst på alla djuren
men inte så kul för er och kolla på haha det är kul medans man tar dom men
att kolla på blev väldigt drygt.. Så därför blev det lite smått ihopklippta bilder =)
Men nu ska jag ta och sova middag sedan åka hem till farmor&farfar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0