/C

Ja lillagos sover och jag ligger och kolla på Eva & Adam på tv4 den är ju för skön!
Idag skulle egentligen jag och lillan åkt till Louise men vart inte alls pigg när jag vaknade
i morse så de blev det inge med... Får ta det till veckan ist för vi saknar dig Louise!!!!
Så idag blev det bara hem till älsklingen och kolla hopptävling =)
Men sen blev det för mycket för mitt huvve
så jag och lillagos åkte hem och la oss  och myste i hennes rum till
Lotta på bråkmarkargatan i mjukiskläder och åt namnam♥Ibland är det bara alltför underbart!♥
Men snart blir det nog natta för mig med ska upp till stan tidigt i morgon och göra nagelförlägning på nail.it
ja vi får väl se hur det blir :) Får hoppas jag mår någorlunda bra ska ju ändå sitta där 105 minuter...
Men nu ska jag ta och sätta på solsidan sässong 2 så ska ja somna göttt ;) Gonatt♥
Hur underbar är inte denna himmel...


Kommentarer
Louise

Saknar er också! Men på TORSDAG då myser vi :)

Pusss <3

2011-07-16 @ 20:13:16
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0