Nu har jag vaknat...

Nu har jag vaknat... Hinner knappt med och blogga nu under sommaren
Vi gör ju saker hela tiden! Och mamma har haft migrän i en vecka nu så då har hon inte vart så sugen
på att sätta sig vid datorn heller..
Ja i Tisdags var vi ju till stan och åt mat sedan gick vi en sväng på Ikea.
Och i onsdags var vi på hasseldalen hela dagen =) Vi badade och åt glass och jag sov en sväng i vagnen
och så hade vi med oss en hink som vi fyllde med vatten och det värmdes ju fort i solen
så den satt jag och plaskade i :D
skönt var det att ligga där också ;)
Igår var jag och pappa med mamma till vårdcentralen sen blev det hem till faster
Zandra och kolla igenom lite kläder uppe på vinden efter min kusin Casper
så lite regnkläder, gummistövlar,mjukisbyxor och en kartong blöjor fick jag med mig hem!
Sen blev det hem till farmor och farfar och bada :D
Direkt jag kommer dit kryper jag fort som bara den in till badrummet och ställer mig vid badkaret.
så vi badade en stund sedan var jag med pappa medans mamma och madde var ute och red!
Och idag vet jag inte vad vi ska hitta på, ska vänta på att pappa ska vakna någon gång
så då blir det väl åka hem till han och sen får vi se vad som händer :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0