/C

Ja just nu sitter jag här nyduschad och ska snart sätta på en film men först berätta lite om dagen =)
La upp ett inlägg inatt kom ja på men det verkar ha försvunnit? haha jaja
Idag blev det att åka till stan, bl.a Hööks för och kolla ridbyxor hittade ett par fina som passade
men ska åka in nån annan dag och pröva lite fler för vi var så stressade och hungriga så vi åkte till Ikea
och kollade runt lite för Zandra (Jimmys syster) skulle ha lite saker så var på Ikea
med heela familjen Malmgren så åt vi mat för att sedan åka vidare till Bergvik
Invigde(?) ju nya vagnen idag också såklart :D Den funkade jättebra,
himla lätt att fälla ihop och ha med sig :)
I bilen innan vi åkte =)

Testade selen när vi kom hem (skämtåsido) det var som att gå med en liten hund hahaha :D
Den ska ju såklart sitta runt henne och fast i vagnen
såhär kan man ha när hon blir lite större,
man har ju sett en massa gå med såna på t.ex Liseberg!
Men lite kul var det såklart och det tyckte lillan med ;)

Lik mamma men sötare ;)
Ja lilla mysdressen stämmer så bra så♥

sitta på pappas axlar e skoj =)
Glömde tyvärr bort att ta fler kort från dagen menmen några blev det iaf..

Vart en vit bh till mig, nackkudde och solskydd till lillans bilbarnstol
Så mycket mer hann vi inte med (:

Och innan jag stänger ner tänkte jag bara svara på en fråga som jag har svarat på förut
men kan svara på den igen :)
När fick du reda på att du var gravid? vilken månad?:)
Och hur var reaktionen för dig pappan och din mamma? :p
Var hon "meningen" eller ja, och (varför) misstänkte du att du var gravid?

Jag fick reda på att jag var gravid i v.7
då jag märkte att min mens inte hade kommit på ett tag,
Det tog ett tag för mig att förstå att det verkligen
låg en liten bebis i min mage när jag fått reda på de
och vi var chockade alla 3 såklart, min mamma sa att hon stöttar mig i vilket val jag än väljer
och Jimmy likaså men det dröjde inte många dagar
innnan jag bestämde mig för att behålla det!
Och nej hon var inte meningen/planerad vi hade ju inte tänkt skaffa barn inom 3-4 år (då) iaf.
Men sen blev det som det blev och nu har vi
världens underbaraste lilla skatt som vi verkligen inte ångrar =)
Hoppas du blev nöjd med svaret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0