/C

Ja nu ligger min lilla plutt och sover efter att Becca har duschat med henne
det är riktigt mysigt det gör vi nästan varje dag:)♥
det var dock för 3 timmar sen men internetet och datorn ska ju krånga hela tiden...
Idag har vi iaf varit i stan precis hela dagen och letat cykel till mig, så
cykel & lås till mig ,barnsits & cykelhjälm till lillan fick jag att tag i och jag är supernöjd!!
Cykeln fick ju såklart inte plats i mammas bil så älskling fick komma och hämta den ;)
Men nu är allt ihopsatt och det tog 2 timmar?! haha ja känns ju lite bättre att fördröja dom 2 timmarna på att få ihop den än att betala 300 kr extra för att få den ihopmonterad + att det skulle ta flera dar ;p
Jaja så nu står den så fint i vardagsrummet så ;)
Och imorrn om det blir fint väder ska jag och lillan ta oss en provtur :D
Fick mig även ett par nya skor idag och present till Casper (Tindras kusin)
som blir 3 år i morgon men eftersom
USB portarna krånglar JÄMT så får jag väl visa allt i morgon ist :)
Men nu ska jag och älskling mysa ner oss med chips och en film♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0