/C

Min lill sessa ligger och sover så jag ska passa på att gå ut o lägga mig i solen
det som är så bra med min bebis (precis allt är ju bra då men) att hon aldrig skriker när hon vaknar på morgonen
eller när hon har sovit middag, utan hon ligger och pratar eller så sätter hon sig upp och leker eftersom
hon har massa leksaker i spjälsängen, så då springer jag bara in och kollar om hon är vaken
eller så märker våran lilla vovve om hon känner på dig att hon är vaken då blir hon otålig och gnäller
haha så de e ju bra ;) Rebecca (min storasyster)  är här nu också så
jag och Tindrisen ska med till hennes pappa sen :) efter det får vi väl se vad vi hittar på ,
ska iväg och pumpa min cykelockså sedan kanske vi tar en tur :D
Kan tyvärr inte ladda upp några bilder just nu eftersom min dator e ny och jag har inga bilder på den men det kommer sen det lovar jag!! Ha en bra dag för det ska vi♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0