/C

Ja idag är det midsommar, älskling åkte precis och kolla på maddes hopptävling
själv ska jag och lillan till gammelmormor och äta sedan ska jag och älskling hitta på något roligt
vi får se vad de blir men de blir nog skoj :)♥
har ju barnvakt ikv också men kanske slutar med att vi blir hemma vem vet?! Jaja nu ska jag bädda,
ge lillan gröt, försöka lägga henne, gå ut och plocka massa blommor som vi ska göra kransar av,
hitta något att ha på mig + något som lillan ska ha på sig
haha skräll att jag har beslutsångest vad min lilla bebis ska ha på sig men hon har ju så otroligt mke fina kläder =)
men visar er nog sen vad det blir!
I wouldn't wanna have it any other way!


Kommentarer
mikaelaaaa

du är sjukt fin!

bra mamma är du också:)

kram

2011-06-26 @ 01:03:45
URL: http://duvethonmikaela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0