/C

Just nu sitter jag hemma hos älskling, jag o Madde e hungriga så nu står han och lagar mat ;) pommes frites kortlett o brunsås såhär på söndags kvällen ja han kan min man ;) idag har jag legat i sängen nästan hela dagen för har haft sån fruktansvärd migrän :( men vid 4 kom ja upp o hade inte lika ont så då gick jag ut till dom andra på gräsmattan en stund sedan följt med o lämna becca i stan o efter de blev det maxi o köpa lite till lillan :) o innan vi skulle åka såg vi att klockan var så mycke så då fick hon välling på maxi parkeringen och ny blöja o pjamas fixade vi i baksäte ;) haha ja man gör ju de bästa av de så sen var de bara lägga henne direkt vi kom hem, perfekt!! Men nu är maten klar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0