/C

Nu ligger min plutt, hon fick välling runt 7 hon ville inte ha allt för hon var så trött
så la henne i sin säng och sjöv(haha stavning?) igen hennes dörr,
och en stund senare börjar de spela musik och banka så där inne, ja då ligger hon och leker
med leksaken som sitter fast i spjälen på hennes säng, hon låg och sparka på själva leksaken o
på knapparna så de spelar musik och jag vet inte allt haha men gud vad de banka där inne
sen bara 10 minuter senare var de tyst då kika jag in o då hade hon somnat :D haha mitt lilla bustroll
Så nu sover hon så gott, lite bränd hade hon blivit på ryggen ändå smörjde jag in den hela tiden!
Menmen de är ju så man bygger upp deras pigment ;)
finns ju dom som aldrig låter sina barn vara i solen?! Jaja lilla Tindra älskar det iaf! :D
Själv skulle ja kunna säga att jag inte behöver sola på ett tag haha ;) är faktiskt inte röd nånstans
lr jo under ögonen bara men blir nästan aldrig röd, smörjer aldrig in mig heller om vi inte är utomlans :)
Nog pratat om bränna! ;)
Min älskling är ju i stockholm :( känns ju hur tomt som helst , är ju inte van o va utan min gosis♥
ska bli skönt o träffa han på lördag igen :D Han kmr ju och hämtar mig och lillan i mellerud då
för Nina kommer antingen i morrn lr på torsdag så åker vi till henne på fredag förmiddag =)
Så de blir nog kul! Men nu ska jag ta och sätta på ♥TRASSEL♥ hihi hur underbar är inte filmen? :O
bästa tecknade filmen jag sett på länge :D så trassel blir det nu! Natti från mig också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0